ZyLAB INTRODUCEERT ZYLAB ONE EDISCOVERY

16 mei 2017

Nederlands enige leverancier van eDiscovery software bundelt drie decennia innovatie en expertise in ONE eDiscovery Platform

ZyLAB lanceert vandaag ZyLAB ONE eDiscovery, de nieuwste versie van haar eDiscovery platform om het hoofd te bieden aan alle uitdagingen op het gebied van eDiscovery- en Intelligent Information Governance.

ZyLAB ONE eDiscovery wordt in fasen uitgerold en start met de lancering van de SaaS-versie. De komende tijd wordt iedere twee weken, nieuwe functionaliteit aan het SaaS-platform toegevoegd.

Tweede generatie SaaS
Deze nieuwe, tweedegeneratie SaaS-versie is een stap dichterbij volledige selfservice en omvat een zeer gebruikersvriendelijk trainingsmodule. Daarnaast hebben gebruikers de beschikking over nog meer geavanceerde middelen voor het automatisch beheren van dataverzamelingen, dataverwerking, het snel verkrijgen van inzichten in de data en productiebeheer. De nieuwe SaaS-implementatie van ZyLAB ONE eDiscovery biedt tevens een aantal geoptimaliseerde managementfuncties voor monitoring, updating en rapportage.

ZyLAB ONE eDiscovery maakt gebruik van technieken uit de wereld van Artificial Intelligence en Data Science en omvat nieuwe, innovatieve middelen voor intelligent zoeken, dataverrijking, topic modelling en Technology Assisted Review (TAR). Iedere functionaliteit is geoptimaliseerd voor verschillende toepassingen van eDiscovery bijvoorbeeld voor dataonderzoek ten behoeve van M&A, antitrust, omkoping, fraude- of andere data-intensieve onderzoeken.

Steeds meer SaaS toepassingen
ZyLAB werkt samen met leveranciers van managed services om bedrijven wereldwijd de beste technologie en diensten te bieden. Samen ondersteunen ZyLAB en haar partners al meer dan een kwart van de ZyLAB-gebruikers op het SaaS-platform en de belangstelling voor SaaS-implementaties blijft toenemen.
Wyatt Latimer, Managing Director van Global Colleague, een Amerikaanse dienstverlener op het gebied van eDiscovery en Informatie Governance: “Als leverancier van managed services streven wij ernaar voortdurend de beste, meest flexibele en nieuwste technologie te leveren tegen redelijke kosten. Wij ondersteunen zowel grote als kleine advocatenkantoren en ZyLAB ONE eDiscovery stelt ons in staat om de eDiscovery-partner te zijn die altijd adequaat reageert op de behoeften van haar klanten en voorspelbaar is bij de prijsbepaling.”

Ontdek ZyLAB ONE eDiscovery
Bekijk de opname van het ACEDS webinar “Facts Never Lie” met eDiscovery-experts Mary Mack en Johannes Scholtes van 9 mei jl. en ervaar zelf hoe ZyLAB ONE eDiscovery technieken uit de wereld van Artificial Intelligence en Data Science inzet voor snelle en effectieve waarheidsvinding langs de typische onderzoekdimensies wie, wanneer, waar, waarom, wat, hoe en hoe veel.