Persberichten

ZYLAB PRESENTEERT “AI TO TACKLE TODAY’S EDISCOVERY CHALLENGES” SESSIE OP GLOBAL LEGAL CONFEX IN NEW YORK

20 juni 2018

ZyLAB is sponsor van en presenteert op de 43ste Global Legal Confex en Global Law tech-beurs in New York op 21 juni. De ConfEx brengt meer dan 300 bedrijfsjuristen, advocaten, legaltech professionals en juridische dienstverleners samen.

Rond het middaguur presenteert ZyLAB’s eDiscovery-director Jeffrey Wolff de exclusieve case study “Artificial Intelligence to Today’s eDiscovery Challenges”. Hij zal laten zien hoe de ontwikkelingen op het gebied van AI-gebaseerde eDiscovery de snelheid van het eDiscovery-proces drastisch verhogen en de kwaliteit sterk verbeteren voor zowel advocaten als interne juridische professionals.

In de korte presentatie toont Jeffrey Wolff bedrijfsjuristen hoe het eDiscovery-proces kan worden geoptimaliseerd om tegemoet te komen aan het budget en de deadlines en hoe risico’s te verminderen zijn. Advocatenkantoren laat hij zien hoe zij met behulp van de juiste technologie meer concurrerend kunnen zijn.

Neem contact met ons op voor een demo op de ConfEx en ontdek hoe u effectief kunt besparen op de hoge kosten van eDiscovery, zelfs als u niet het hele eDiscovery-proces binnenshuis wilt brengen.

Als u de ConfEX niet bezoekt, neem dan contact met ons op voor meer informatie of meld u aan voor een gratis proefaccount en ervaar de meest intuïtieve en geavanceerde eDiscovery-oplossing zelf.